IMSA 2021 Daytona 24
Corrida
| Cla | Pilotos | # | Chassi | Voltas | Tempo | Intervalo | Pits | Pontos | Abandono | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 |
|
10 | Acura DPi | 807 |
24:00'14.673 |
31 | 376 | |||
| 2 |
|
48 | Cadillac DPi | 807 |
+4.704 24:00'19.377 |
4.704 | 32 | 345 | ||
| 3 |
|
55 | Mazda DPi | 807 |
+6.562 24:00'21.235 |
1.858 | 31 | 332 | ||
| 4 |
|
60 | Acura DPi | 807 |
+54.418 24:01'09.091 |
47.856 | 30 | 308 | ||
| 5 |
|
01 | Cadillac DPi | 807 |
+1'07.744 24:01'22.417 |
13.326 | 36 | 284 | ||
| 6 |
|
18 | ORECA LMP2 07 | 787 |
+20 Voltas 24:00'48.530 |
20 Voltas | 31 | |||
| 7 |
|
8 | ORECA LMP2 07 | 787 |
+20 Voltas 24:01'08.043 |
19.513 | 30 | |||
| 8 |
|
31 | Cadillac DPi | 783 |
+24 Voltas 24:00'33.603 |
4 Voltas | 34 | 285 | ||
| 9 |
|
82 | ORECA LMP2 07 | 783 |
+24 Voltas 24:01'13.579 |
39.976 | 36 | |||
| 10 |
|
51 | Ligier LMP2 | 778 |
+29 Voltas 24:00'25.244 |
5 Voltas | 29 | |||
| 11 |
|
3 | Corvette C8.R | 770 |
+37 Voltas 24:01'46.708 |
8 Voltas | 23 | 382 | ||
| 12 |
|
4 | Corvette C8.R | 770 |
+37 Voltas 24:01'50.227 |
3.519 | 22 | 355 | ||
| 13 |
|
24 | BMW M8 GTE | 769 |
+38 Voltas 24:00'23.171 |
1 Volta | 23 | 325 | ||
| 14 |
|
62 | Ferrari 488 GTE | 769 |
+38 Voltas 24:01'16.604 |
53.433 | 24 | 308 | ||
| 15 |
|
25 | BMW M8 GTE | 768 |
+39 Voltas 24:01'25.111 |
1 Volta | 23 | 286 | ||
| 16 |
T. Steven
|
11 | ORECA LMP2 07 | 764 |
+43 Voltas 24:00'30.001 |
4 Voltas | 32 | |||
| 17 |
|
79 | Porsche 911 RSR - 19 | 760 |
+47 Voltas 24:01'39.269 |
4 Voltas | 21 | 280 | ||
| 18 |
|
74 | Ligier JS P320 | 757 |
+50 Voltas 24:01'05.661 |
3 Voltas | 23 | |||
| 19 |
|
33 | Ligier JS P320 | 754 |
+53 Voltas 24:01'16.246 |
3 Voltas | 23 | |||
| 20 |
M. Kranz
H. Laurents
|
6 | Duqueine D08 | 750 |
+57 Voltas 24:00'58.185 |
4 Voltas | 23 | |||
| 21 |
C. Jim
M. Dylan
A. McCusker
|
91 | Ligier JS P320 | 746 |
+61 Voltas 24:00'51.453 |
4 Voltas | 22 | |||
| 22 |
R. Ward
P. Ellis
|
57 | Mercedes-AMG GT3 | 745 |
+62 Voltas 24:00'29.892 |
1 Volta | 22 | 376 | ||
| 23 |
|
75 | Mercedes-AMG GT3 | 745 |
+62 Voltas 24:00'46.221 |
16.329 | 21 | 341 | ||
| 24 |
|
1 | Lamborghini Huracan GT3 | 745 |
+62 Voltas 24:00'53.145 |
6.924 | 24 | 314 | ||
| 25 |
|
16 | Porsche 911 GT3 R | 745 |
+62 Voltas 24:01'03.734 |
10.589 | 23 | 303 | ||
| 26 |
|
23 | Aston Martin Vantage GT3 | 745 |
+62 Voltas 24:01'19.457 |
15.723 | 21 | 285 | ||
| 27 |
A. Read
|
96 | BMW M6 GT3 | 744 |
+63 Voltas 24:01'23.047 |
1 Volta | 24 | 285 | ||
| 28 |
|
97 | Aston Martin Vantage GT3 | 744 |
+63 Voltas 24:01'32.114 |
9.067 | 19 | 259 | ||
| 29 |
|
21 | Ferrari 488 GT3 | 743 |
+64 Voltas 24:00'17.906 |
1 Volta | 22 | 246 | ||
| 30 |
|
28 | Mercedes-AMG GT3 | 741 |
+66 Voltas 24:00'25.065 |
2 Voltas | 20 | 237 | ||
| 31 |
|
54 | Ligier JS P320 | 737 |
+70 Voltas 24:00'23.211 |
4 Voltas | 24 | |||
| 32 |
|
88 | Porsche 911 GT3 R | 737 |
+70 Voltas 24:01'45.498 |
1'22.287 | 24 | 228 | ||
| 33 |
|
44 | Acura NSX GT3 | 736 |
+71 Voltas 24:00'17.393 |
1 Volta | 23 | 220 | ||
| dnf |
|
5 | Cadillac DPi | 723 |
+84 Voltas 23:07'24.256 |
13 Voltas | 29 | 270 | Abandono | |
| 35 |
|
47 | Dallara LMP2 | 710 |
+97 Voltas 24:00'28.423 |
13 Voltas | 26 | |||
| 36 |
|
9 | Porsche 911 GT3 R | 702 |
+105 Voltas 24:01'48.901 |
8 Voltas | 23 | 222 | ||
| 37 |
L. Mateo
O. Ayrton
Performance Tech Motorsports
|
38 | Ligier JS P320 | 687 |
+120 Voltas 24:01'05.044 |
15 Voltas | 21 | |||
| 38 |
R. Megennis
|
12 | Lexus RC F GT3 | 681 |
+126 Voltas 24:01'02.315 |
6 Voltas | 18 | 202 | ||
| dnf |
|
63 | Ferrari 488 GT3 | 676 |
+131 Voltas 21:53'48.214 |
5 Voltas | 20 | 194 | Abandono | |
| dnf |
A. Metni
|
42 | Audi R8 LMS GT3 | 665 |
+142 Voltas 22:36'37.926 |
11 Voltas | 22 | 175 | Abandono | |
| dnf |
|
52 | ORECA LMP2 07 | 664 |
+143 Voltas 23:04'01.859 |
1 Volta | 26 | Abandono | ||
| dnf |
|
14 | Lexus RC F GT3 | 641 |
+166 Voltas 22:42'56.598 |
23 Voltas | 22 | 178 | Abandono | |
| dnf |
|
64 | Porsche 911 GT3 R | 515 |
+292 Voltas 17:13'40.638 |
126 Voltas | 15 | 140 | Abandono | |
| dnf |
|
7 | Duqueine D08 | 413 |
+394 Voltas 14:56'00.129 |
102 Voltas | 14 | Abandono | ||
| dnf |
|
111 | Lamborghini Huracan GT3 | 347 |
+460 Voltas 12:14'32.486 |
66 Voltas | 7 | 160 | Abandono | |
| dnf |
|
19 | Lamborghini Huracan GT3 | 195 |
+612 Voltas 6:27'26.820 |
152 Voltas | 1 | 133 | Abandono | |
| dnf |
|
29 | ORECA LMP2 07 | 64 |
+743 Voltas 2:36'55.780 |
131 Voltas | Abandono | |||
| dnf |
|
20 | ORECA LMP2 07 | 56 |
+751 Voltas 4:04'09.278 |
8 Voltas | Abandono | |||
| dnf |
R. Hodes
|
81 | ORECA LMP2 07 | 53 |
+754 Voltas 2:01'16.878 |
3 Voltas | Abandono |