Stock Car 2022 Goiânia II
CORRIDA 1
| Cla | Piloto | # | Voltas | Tempo | Intervalo | km/h | Pits | Abandono | Pontos | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                30 | 21 | 
                                                                                         31'42.836  | 
                    
                30 | |||||
| 2 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                10 | 21 | 
                                                                                         +4.574 31'47.410  | 
                    
                4.574 | 26 | ||||
| 3 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                90 | 21 | 
                                                                                         +10.274 31'53.110  | 
                    
                5.700 | 22 | ||||
| 4 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                28 | 21 | 
                                                                                         +11.910 31'54.746  | 
                    
                1.636 | 19 | ||||
| 5 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                29 | 21 | 
                                                                                         +12.739 31'55.575  | 
                    
                0.829 | 17 | ||||
| 6 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                21 | 21 | 
                                                                                         +15.173 31'58.009  | 
                    
                2.434 | 15 | ||||
| 7 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                111 | 21 | 
                                                                                         +15.957 31'58.793  | 
                    
                0.784 | 14 | ||||
| 8 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                33 | 21 | 
                                                                                         +17.163 31'59.999  | 
                    
                1.206 | 13 | ||||
| 9 | 
                                                                                         
                            
                               M. Rossi
                                                            
                                                                                            AMatheis Vogel Motorsport
                                                     
                                    
                     | 
                    
                117 | 21 | 
                                                                                         +18.321 32'01.157  | 
                    
                1.158 | 12 | ||||
| 10 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                44 | 21 | 
                                                                                         +18.989 32'01.825  | 
                    
                0.668 | 11 | ||||
| 11 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                8 | 21 | 
                                                                                         +20.782 32'03.618  | 
                    
                1.793 | 10 | ||||
| 12 | 
                                                                                         
                            
                               P. Cardoso
                                                            
                                                                                            Crown Racing
                                                     
                                    
                     | 
                    
                43 | 21 | 
                                                                                         +23.153 32'05.989  | 
                    
                2.371 | 9 | ||||
| 13 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                3 | 21 | 
                                                                                         +25.321 32'08.157  | 
                    
                2.168 | 8 | ||||
| 14 | 
                                                                                         
                            
                               G. Salas
                                                            
                                                                                            KTF Sports
                                                     
                                    
                     | 
                    
                85 | 21 | 
                                                                                         +26.895 32'09.731  | 
                    
                1.574 | 7 | ||||
| 15 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                80 | 21 | 
                                                                                         +30.164 32'13.000  | 
                    
                3.269 | 6 | ||||
| 16 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                12 | 21 | 
                                                                                         +31.880 32'14.716  | 
                    
                1.716 | 5 | ||||
| 17 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                73 | 21 | 
                                                                                         +32.652 32'15.488  | 
                    
                0.772 | 4 | ||||
| 18 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                5 | 21 | 
                                                                                         +35.097 32'17.933  | 
                    
                2.445 | 3 | ||||
| 19 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                70 | 21 | 
                                                                                         +41.613 32'24.449  | 
                    
                6.516 | 2 | ||||
| 20 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                110 | 21 | 
                                                                                         +42.004 32'24.840  | 
                    
                0.391 | 1 | ||||
| 21 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                18 | 21 | 
                                                                                         +42.134 32'24.970  | 
                    
                0.130 | |||||
| 22 | 
                                                                                         
                            
                               G. di Mauro
                                                            
                                                                                            KTF Sports
                                                     
                                    
                     | 
                    
                11 | 21 | 
                                                                                         +48.927 32'31.763  | 
                    
                6.793 | |||||
| 23 | 
                                                                                         
                            
                               T. Antoniazi
                                                            
                                                                                            Hot Car Competições
                                                     
                                    
                     | 
                    
                54 | 21 | 
                                                                                         +59.702 32'42.538  | 
                    
                10.775 | |||||
| 24 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                19 | 21 | 
                                                                                         +1'00.346 32'43.182  | 
                    
                0.644 | |||||
| 25 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                4 | 21 | 
                                                                                         +1'03.754 32'46.590  | 
                    
                3.408 | |||||
| 26 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                83 | 21 | 
                                                                                         +1'15.386 32'58.222  | 
                    
                11.632 | |||||
| 27 | 
                                                                                         
                            
                               R. Teixeira
                                                            
                                                                                            RKL Competições
                                                     
                                    
                     | 
                    
                37 | 21 | 
                                                                                         +1'17.978 33'00.814  | 
                    
                2.592 | |||||
| 28 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                0 | 20 | 
                                                                                         +1 Lap 32'02.276  | 
                    
                1 Lap | |||||
| 29 | 
                                                                                         
                            
                               D. Azar
                                                            
                                                                                            Full Time Sports
                                                     
                                    
                     | 
                    
                100 | 20 | 
                                                                                         +1 Lap 32'13.705  | 
                    
                11.429 | |||||
| 30 | 
                                                                                        
                             | 
                    
                6 | 20 | 
                                                                                         +1 Lap 32'22.678  | 
                    
                8.973 | |||||
| dnf | 
                                                                                         
                            
                               R. Braga
                                                            
                                                                                            RKL Competições
                                                     
                                    
                     | 
                    
                55 | 14 | 
                                                                                         +7 Laps 22'57.252  | 
                    
                6 Laps | Abandono | ||||
| dnf | 
                                                                                         
                            
                               F. Baptista
                                                            
                                                                                            KTF Sports
                                                     
                                    
                     | 
                    
                121 | 9 | 
                                                                                         +12 Laps 33'01.554  | 
                    
                5 Laps | Abandono | ||||
| dnf | 
                                                                                        
                             | 
                    
                51 | 5 | 
                                                                                         +16 Laps 7'27.776  | 
                    
                4 Laps | Abandono |